Odată cu lansarea primului model electric din gama ID, Volkswagen și-a prezentat la Frankfurt noul logo. Acesta este mai modern, mai simplu și adaptat la noile tendințe din lumea digitală. Noua emblemă tocmai a fost prezentată în premieră, cu ocazia Salonului Auto de la Frankfurt și odată cu debutul oficial al noului ID.3, primul model electric din familia ID.
Echipa de creație, care a lucrat la logo în ultimii trei ani, a păstrat elementele de bază, adică literele V și W integrate într-un cerc, dar a simplificat textura, grosimea, culorile și mai ales apariția acestora. Design-ul este acum de tip bi-dimensional, mai usor de reprezentat în mediile digitale.
Printre vedetele care au vizitat Salonul Auto din Frankfurt, se numără și Corina Caragea, care a postat pe rețelele de socializare câteva imagini de la eveniment. „La Salonul Auto de la Frankfurt, am descoperit si noul logo Volkswagen. Odata cu primul automobil complet electric din portofoliu, ID.3, a fost anuntat si rebrandingul companiei, implicit schimbarea logo-ului. ID.3 este prima masina lansata oficial cu noul logo. Arata bine, nu?„, a scris Corina Caragea pe pagina sa de Facebook.
Sigla a fost gândită astfel încât să se muleze mai bine pe afișajele electronice, dar și să fie mai maleabilă în combinația cu alte culori decât bleumarin. Valorile pe care le simbolizează sunt simplitatea, flexibilitatea și facilitatea.
Jurgen Stackmann, membru al Consiliului de Administrație al VW, explică de ce era necesară o schimbare: „Brandul trece printr-o transformare fundamentală către un viitor cu zero emisii pentru toată lumea. Acum este momentul potrivit să facem cunoscută în lume noua atitudine a brandului nostru”.
Nemții estimează că aproximativ 70.000 de sigle vechi vor fi înlocuite în peste 10.000 de reprezentanțe VW, într-un total de 154 de țări. Noua imagine va fi implementată mai întâi în statele europene, începând chiar din această toamnă.